Featured Post 2

Lista mea de bloguri

Blogger news

Blogger templates

About

Blogroll

Drept in tintă. Un produs Blogger.

miercuri, 21 noiembrie 2012


Piesa "K la meteo", cantata de Andra si What's Up, ar putea fi interzisa la radio si pe posturile muzicale, in urma unei plangeri la Consiliul National al Audiovizualului.


Site-ul STL.ro face aceasta dezvaluire surprinzatoare, in urma unor informatii primite "pe surse".

Institutul National de Meteorologie si Hidrologie ar fi fost deranjat de versurile: "Intre noi e furtuna iar / Devastam tot, ca un uragan / Ne mintim k la meteo / O fi soare, da’ nu-l vad io", care ar jigni in mod direct meteorologii.

Paginademedia.ro a vorbit cu reprezentantii CNA care au declarat ca nu au primit o astfel de sesizare. In plus, acestia au vorbit si cu cei de la departamentul de comunicare INMH care au spus, de asemenea, ca nu au trimis nicio sesizare.

Pana acum, melodia are peste 6.000.000 de vizualizari pe YouTube:


Reactia artistei:

Am aflat astazi un zvon care m-a surprins! Se pare ca INMH ar cere interzicerea piesei "K la meteo" din cauza refrenului. Nu linia melodica ar deranja, ci refenul! Versurile "Ne mintim, ca la meteo" ar jigni breasla meteorologilor, spun cei care vor ca refrenul sa fie modificat.

Recunosc, nu m-am suparat. Mai degraba m-am amuzat la gandul ca asemenea vorbe ar putea supara pe cineva. Sunt sigura
totusi ca e o gluma. Mi-ar parea sincer rau daca ar fi asa, nicio secunda nu am avut aceasta din momentul in care am inceput sa cant piesa. Eu am inteles altfel versurile scrise de Marius Moga. "A minti ca la meteo" este o vorba cunoscuta de multi si nu are legatura cu profesionalismul meteorologilor, ci doar cu stiinta, cu faptul ca uneori a prevedea un cer senin este aproape imposibil si ca nici cele mai bune intentii nu te pot feri de pericolul ca prognoza optimista sa fie gresita. Cred ca metafora scrisa de Marius este foarte potrivita pentru o relatie si imi place mult. Chiar e numai o figura de stil, nicidecum o jignire.

Si as vrea sa mai spun ca eu am incredere in meteorologi! Ma imbrac in functie de buletinele meteo si foarte rar s-a intamplat sa imi iau la mine umbrela degeaba. :)

Sper ca si angajatii INMH sa fredoneze piesa! :) si daca vor sa se razbune pe mine, sa-mi spuna ca vine primavara de maine. Desi nu stiu daca i-as crede! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site search